Dostawy i dojazdy na imprezy

Czyli dojazd

Większość z naszej oferty to rzeczy, które związane są z konkretną, Waszą imprezą, która odbywa się w ściśle uzgodnionym czasie. Jest zatem kluczowe, abyśmy jak najwcześniej dowiedzieli się od Was, kiedy dokładnie będzie odbywała się Wasza impreza. Potrzebujemy dwa terminy: datę i godzinę startu imprezy i datę i godzinę „gotowości”.

Jeśli mowa jest o dekoracji na sali weselnej, odnosi się to do czasu, na kiedy dekoracja ma być gotowa, i czasu, kiedy ją możemy swobodnie konstruować tak, aby nie kolidować z innymi.

Prosimy zatem o dokładne i szczegółowe podawanie dat i godzin, abyśmy mogli zapewnić Wam najlepszą możliwą obsługę.

Elementy, które zamówicie do samodzielnego odbioru także powinny być precyzyjnie uzgodnione co do terminu odbioru. Większość dekoracji nie może długo leżeć i czekać!

Koszt dojazdu liczymy w najprostszy sposób: według mapy Google, od naszej dekoratorni (Katowice, Gliwicka 156) do miejsca docelowego, każdy kilometr x 1,5zł. Możecie zatem sami sprawdzić, ile dojazd będzie kosztował.